ТОВ Атлантіс пропонує гарантійну підтримку на все обладнання, що поставляється. Як правило, термін гарантійної підтримки становить не менше 24 місяців. Термін гарантії визначається компанією - виробником, але в ряді випадків наша компанія може надати вам більш тривалий термін гарантійної підтримки.
З правилами приймання-передачі товару та гарантійного обслуговування ви можете ознайомитися нижче.
Правила приймання-передачі та ремонтного обслуговування виробів електронної техніки,
що поставляються ТОВ "АТЛАНТІС"
1. При надходженні продукції від виробника ТОВ "АТЛАНТІС" (надалі Постачальник) виконує 100% вхідний контроль виробів електронної техніки на рівні функціонування виробів. Дана процедура може бути повторена в присутності представника Замовника на його вимогу при передачі товару.
2. Справність і комплектність виробів, переданих замовнику, підтверджується записом в гарантійному талоні на виріб, підписаному обома сторонами.
3. Термін гарантії на виріб вказано в гарантійному талоні і відраховується від дати його видачі.
4. При виникненні несправності в процесі експлуатації виріб передається Замовником Постачальнику для ремонту.
Необхідними умовами передачі виробу в ремонт є:
1) комплектність і наявність оригінальної упаковки
2) наявність гарантійного талона (протягом гарантійного терміну)
3) технічний Акт Замовника з докладним описом несправності (в 2-х примірниках). При невиконанні таких умов виріб в ремонт не приймається.
5. В гарантійний ремонт приймаються вироби, на які не закінчився термін гарантійних зобов'язань, які не мають механічних пошкоджень і слідів стороннього втручання. Недотримання правил експлуатації і зберігання виробу, використання несправного периферійного обладнання та некоректного програмного забезпечення і т.д. анулює зобов'язання по гарантійному обслуговуванню.
6. Рішення про дієвість гарантійних зобов'язань в кожному конкретному випадку приймає Постачальник за результатами тестування виробів і всебічного вивчення причин виникнення несправності.
7. Відремонтований виріб повертається Постачальником Замовнику і супроводжується технічним Актом з описом несправності, шляхами її усунення і відповідною відміткою в гарантійному талоні.
8. Проблеми непрацездатності або несумісності виробів з некомерційними програмними продуктами, або з програмним забезпеченням, розробленим Замовником, не є підставою для гарантійного обслуговування. Дане питання розглядається в рамках надання технічної допомоги або консультації.
9. Можливість і умови внегарантійного ремонту узгоджуються Замовником з представником служби технічної підтримки.